Quisom.jpg

L’ASSOCIACIÓ MÚSICA DIFUSIÓ TREBALLEM PER A
UN FUTUR ON LA MÚSICA AJUDI A VIURE MILLOR

Associació creada a l'any 2010 sense ànim de lucre amb la finalitat de promoure l'ús i la divulgació de la música com a eina de rehabilitació i de formació, promovent diferents programes en teràpia musical i metodologia musical.

Premi Ramon de Teserach 2016 atorgat per la Fundació Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears.

QUÈ FEM?

Realitzem projectes en música i salut i musicoteràpia en l’atenció a la salut, envelliment saludable, demència, salut mental, i posar en pràctica en diferents centres i institucions, sociosanitaris, hospitals de dia, residències, centres de dia.

QUÈ BUSQUEM?

Volem potenciar el desenvolupament integral de la persona a través de la música i afavorir la integració social.

COM HO FEM?

Projectes en MÚSICA I SALUT on l'ús de la música permeti expressar-se amb ella, desenvolupar capacitats musicals i no musicals, socials, emocionals, i influenciar en el benestar i qualitat de vida de les persones.

Els nostres projectes en MUSICOTERÀPIA promouen l'ús i la divulgació de la música com a teràpia en ENVELLIMENT SALUDABLE, DEMÈNCIA, SALUT MENTAL, EDUCACIÓ ESPECIAL.

Projectes de RECERCA per mostrar els efectes de la música i de la teràpia musical en DEMÈNCIA i en ONCOLOGIA i poder implementar-se de manera integral en un marc d'aplicació específic en la millora del benestar i qualitat de vida.

1641577493787-recorte 2.jpg

PROJECTES D'INTERÉS