Ramón de Teserach 2016

Premis

Entitat associada

PROJECTES

Gràcies al suport i col·laboració de diferents Institucions i Entitats ha permès en part el desenvolupament del projecte de recerca Efectes de la Musicoteràpia en Demència (EMeD) i el projecte de Musicoteràpia en Demència moderada-greu i greu i, el programa del Poder de la Música en Acció Social i Comunitària:

Premi Ramón de Teserach 2016

Escola d'Envelliment Actiu Fundació Roure. Acció Social Casc Antic BCN

Residència Assistida i Centre de Dia Jaume I (L'Espluga de Francolí, Tarragona)

Escola d'Envelliment Actiu Associació Ajudam Predegent. Acció comunitària.

Residència Gent Gran Conca de Barberà (Montblanc, Tarragona)

Centre de Dia Ajudam (Santa Coloma de Gramenet, Barcelona)

Residència Gent Gran Conca de Barberà (Montblanc, Tarragona)

Residència Geriàtrica Laia (Mataró, Barcelona)

Residència Asil Torrent (Arenys de Mar, Barcelona)

Centre de Dia Ajudam (Santa Coloma de Gramenet, Barcelona)

2014

Sant Joan de Déu Serveis Sociosanitaris Esplugues. Àrea Hospitalització    (Esplugues de Llobregat)

2013

Musicoteràpia en Demència

L'Associació Música Difusió ha desenvolupat el projecte de Musicoteràpia en Demència dirigit a persones grans institucionalitzades afectades per deteriorament cognitiu greu amb diferents graus de dependència i necessitat d'atenció integral.

Projecte que té com a finalitat immediata l'aplicació de la musicoteràpia en diferents grups i centres assistencials i de quina manera pot influenciar en les respostes de conducta i emocionals.

Aquest projecte ha estat possible en part per una subvenció d’eBay Foundation Corporate Advised Fund, fons assessorats per Silicon Valley Community Foundation

Amb la participació de: