5.-recorte-propuesta formato--Grupo MT_A

PROJECTES

Música en Viu Interactiva - Música i Salut - és un projecte d'intervenció dirigit a grups terapèutics per a un ENVELLIMENT SALUDABLE, amb l'ús de música en viu i de manera interactiva expressar-se amb ella i desenvolupar capacitats funcionals, socials, emocionals.

Concerts Solidaris un projecte que neix de la necessitat i desig d'apropar la MÚSICA EN VIU en àmbits de la salut, a través de concerts i esdeveniments amb música en directe, de diferents estils i gèneres musicals, per emocionar i compartir.

Musicoteràpia com a Tècnica Terapèutica a Distància en Pacients Oncològics un estudi de RECERCA amb un model de música de caràcter relaxant, i conèixer els seus efectes sobre l'estat d'ànim en pacients oncològics en una intervenció aplicada en modalitat telehealth.

Música amb un Somriure. Davant la crisi de salut provocada per la COVID-19 hem fet arribar a centres en atenció a la salut, i a través Inforesidencias.com, músiques, petits vídeos, una melodia, un ritme, per experimentar, pensar i sentir.

El Poder de la Música un projecte en ACCIÓ SOCIAL I COMUNITÀRIA per reforçar la cohesió social en Envelliment Actiu, i els estudis de intervenció en MUSICOTERÀPIA eDEMÈNCIA Efectes de la Musicoteràpia en Demència (EMeD) i Musicoteràpia en Demència moderada-greu i greu, són possibles gràcies en part al suport i col·laboració d' Institucions i Entitats.

Premi Ramón de Teserach 2016

2023

Residència Assistida i Centre de Dia Jaume I (L'Espluga de Francolí, Tarragona).

Parc Sanitari Sant Joan de Déu Atenció Intermèdia. Hospital de Dia i Àrea Hospitalització. (Esplugues).

2022

Musicoteràpia modalitat telehealth. Grup recerca associació música difusió i Grup Recerca Comunicació i Salut (COMSAL) FPCEE Blanquerna URL.

Sant Joan de Déu Atenció Intermèdia. Hospital de Dia i Àrea Hospitalització

(Esplugues).

2021

Musicoteràpia en Oncologia. Grup recerca associació música difusió i Grup Recerca Comunicació i Salut (COMSAL) FPCEE Blanquerna URL.

Sant Joan Déu Serveis Sociosanitaris. Hospital de Dia i Àrea d'Hospitalització

(Esplugues).

Residència El Molí - Via Favència. Fundació Mutuam Conviure (Barcelona).

Música amb un Somriure en temps COVID-19. Centres d'atenció a la salut.

Escola d' Envelliment Actiu Fundació Roure (Barcelona).

2018

Escola d' Envelliment Actiu Associació Ajudam (Sta. Coloma de Gramenet, Barcelona).

Residència Gent Gran Conca de Barberà (Montblanc, Tarragona).

Centre de Dia Ajudam (Sta. Coloma de Gramenet, Barcelona).

Residència Gent Gran Conca de Barberà (Montblanc, Tarragona).

Residència Geriàtrica Laia (Mataró, Barcelona).

Residència Asil Torrent (Arenys de Mar, Barcelona).

Centre de Dia Ajudam (Sta. Coloma de Gramenet, Barcelona).

Sant Joan de Déu Serveis Sociosanitaris. Àrea d' Hospitalització

(Esplugues de Llobregat).

Sant Joan de Déu Serveis Sociosanitaris. Àrea d' Hospitalització

(Esplugues de Llobregat).

trombocat_imagelarge.jpg

CONCERTS SOLIDARIS

Un PROJECTE que promou i dóna suport a concerts, audicions, música en viu per emocionar i compartir  en l'àmbit de la salut.

ensemble música difusió format per musicoterapeutes i músics per fomentar la difusió de la música en directe en diferents centres de salut.

2023

Desembre - Concert Nadal Musical

Ensemble música difusió a Hospital de dia PSSJD-Atenció Intermèdia

Juny - Concert JazzDia de la Música

Quintet Motius Jazz a Parc Sanitari SJD-Atenció Intermèdia

Març - Concert Swing: Jornades SJD

Eduard Gener - Montserrat Isanta a SJD-Atenció Intermèdia

1-[11] Cartell concert SJD-XSE-02-EDUARD_page-0001.jpg
2-[4  reforma] NOU WEB_SI-MC-02062023-Cartell dia Música- MOTIUS JAZZ 2023 (1)_page-0001.j
3-NADAL_ESPECIAL_SJD_ENSEMBLE 2023_page-0001.jpg

MUSICOTERÀPIA EN DEMÈNCIA

Un programa d'intervenció i de recerca dirigit a persones grans institucionalitzades amb diferents graus de dependència i necessitat d'atenció integral, i influenciar en les respostes de conducta i emocionals i benestar de les persones.

Una intervenció grupal amb l'objectiu de mantenir i ampliar les capacitats i habilitats, que es preocupa per aconseguir el BENESTAR i, per tant, provocar sentiments de satisfacció i realització.

El projecte de recerca Efectes de la Musicoteràpia en Demència (EMeD)  ha estat possible gràcies en part a una subvenció d’eBay Foundation Corporate Advised Fund, amb fons assessorats per Silicon Valley Community Foundation.

Amb la participació de:

logo ajudam.jpg